Mai történés 1.

Duplázás…

A mára “rendelt” két “tanmesének” pozitív a végkimenetele. Mindkét esetben olyan biztosító érintett, ami ugyanannak az oroszlánnak a tejét szívta magába… 🙂 (Ez jó kicsavart példa de majd meglátja mindenki, hogy ül a hasonlat, mert a végén néven nevezem az intézményeket. Egyrészt azért, hogy ne csak mindig szidjuk a biztosítókat Másrészt hátha a példa ragadós…)

Az első esetben kétségbe esve hív az ügyfél, hogy nézi a számláját és megrökönyödve látja, hogy a biztosító visszautalta a biztosítás díját! Ezek szerint nincs neki szerződése????
Néhány telefonnal később kiderült, hogy maga az ügyfél utalta be KÉTSZER a díjat, s most a biztosító minden külön kérés nélkül visszautalta a felesleget.

(Magyarázat: Megtehette volna azt is, hogy simán lekönyveli kétszer a beküldött pénzt, s a következő díjlehíváskor “betudja” a már befizetett összeget…)

Köszönjük Genertel!