“Mi a bánat ez a levél??”…

(Ügyfél)szolgálati közlemény

A mai napon (és a Magyar Posta teljesítményének függvényében) számos ügyfél kapott/kap majd egy levelet…
Az elektronikus változat kiküldése nem sorolható a sikeres projectek közé, ezért most itt magyaráznánk el a helyzetet, illetve tesszük elérhetővé az “agyontitkosított” leveleket.

Röviden összefoglalva a lényeget: A Hungarikum Alkusz és az UFS Group között részleges állományátriházásról kötött megállapodást, melynek keretében a Hungarikumnál kezelt szerződések az UFS állományába kerültek.

Gyors megnyugtatás: A szerződéseket továbbra is mi, az E-Agentura kezeli!

Ez így már éppen eléggé zavarosnak tűnik, ezért az alábbi képpel magyaráznám el a helyzetet:

A kép alján töprengő alak az ÜGYFÉL. Az Ő megbízása és felkérése alapján, Őt képviselve keresünk megoldást a biztosítási igényeire.
Az E-Agentura szerződésben áll az UFS Group-al, aki adminisztratívan kezeli az E-Agentura által közvetített szerződéseket.
Az UFS Group a biztosítóknak továbbítja a megkötött szerződéseket, intézi a jutalékelszámolást, az intervenciókat.

A helyzet tisztázása után lebbentsük fel a fátylat! Mit tartalmaznak a kiküldött levelek?

Az egyik levélben a hivatalos tájékoztató olvasható az állományátruházásról, a másik levél azt tartalmazza, hogy ki a szerződés személyes kapcsolattartója az UFS Group-nál. (A saját szerződéseink esetében, mi, az E-Agentura…)

Reméljük, ezek után már érthető a helyzet!

Vélemény, hozzászólás?

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..