Nahálaistennekegyújabbpúp…!!!!
A mellékelt képen az egyszeri biztosítós látható…. 🙁 A normálisan működő alkusz-ügyfél kapcsolat természetes velejárója a szerződések évenkénti felülvizsgálata. Nálunk ez úgy történik, hogy amikor az ügyfél megkapja az adott szerződés évforduló előtti értesítőjét – hogy mennyi lesz a jövő évi díj, s ezért mit vállal a biztosító -, nos ezt a levelet szépen továbbítja nekünk, hogy körül nézhessünk a piacon: Ugyanezekért, vagy jobb szolgáltatásokért lehet-e jobb díjat kapni valahol?
Aki nem szánta rá magát egy “továbbítás” gombra kattintásra, az “lemarad, ha kimarad”-elven fizette tovább a díjat, amit kértek tőle, s esetleg alulbiztosított maradt az épület…
A Pénzügyminisztérium azonban – megelőzendő a reklamációkat – két évente kötelezővé tette a lakásbiztosítások átvilágítását. Jómagam úgy ítélem meg: Azért, hogy a felháborodott ügyfél egy jókora lakáskár esetén szembesülhessen azzal, épp Ő nem akarta a szerződését aktualizálni…
Ismétlem: Egy jól működő kapcsolat esetén eddig is működött a rendszer, most azonban majd egy újabb papírt kell kitölteni…